بسته بندی خلاقانه ساک خرید و تبلیغاتی

رقابت بازاریابی محیطی برای تبلیغ طراحی

هنگامی که یک پوستر، یاهر رسانه ای  را برای یک مشتری طراحی می کنید، آیا در مورد جایی که آن ظاهر میشود فکر می کنید؟؟در مورد فضا و محیطی که کاربر نهایی آن را با طراحی در نظر می گیرد یا با آن ارتباط برقرار می کند؟

بازاریابی محیطی یک نظم است که در آن محیط تبلیغات یا رسانه (کیسه خرید، بیلبورد، بسته بندی اتوبوس، ایستگاه اتوبوس) خلاقیت را شکل می دهد و آگهی ها را سرگرم کننده تر و تعاملی تر می کند. تبلیغات محیطی اغلب در فضاهای عمومی نمایش داده می شوند و مصرف کنندگان را وادار می کند که به کار خود با همان برنامه روزانه  همیشگی ادامه دهند.موارد خلاقانه اغلب بیاد ماندنی هستنذ و محصول را برای مشتریان با خاطره ای خوب جلوه می دهند. در زیر یک مجموعه از 14 کمپین بازاریابی محیطی ارائه می شود. این کمپین ها باید تبلیغات طراحان گرافیک برای ایجاد طرح های جالب و تعاملی باشند.

بسته بندی خلاقانه ساک خرید و تبلیغاتی

بسته بندی خلاقانه ساک خرید و تبلیغاتی

بسته بندی خلاقانه ساک خرید و تبلیغاتی

دیدگاه های این مطلب بسته شده اند.