ساک های خرید چندبار مصرف

تولید ساک خرید تولید ساک پارچه ای تولید ساک تبلیغاتی

مجموعه بزرگی از ساک های خرید چندبار مصرف را عرضه کرده ایم. ساک خرید پارچه ای ابزار بزرگی برای هر خوار بار فروشی، تجارت، مدرسه، انجمن یا سازمان محسوب می شود. ساک های خرید شخصی می توانند در موقعیت های مختلف موهبت های بزرگی باشند. گول پیشنهادات رقابتی که کیفیت پایین، قیمت ارزان و کالاهای کپی عرضه می دهند را نخورید. هدف این است که پلاستیک را از محل دفن زباله ها حذف کنیم نه اینکه با کیسه های پلاستیکی مقدار پلاستیک را افزایش دهیم. اکنون متوجه می شوید که چرا بگیران  به نام خود به عنوان یک برند با کیفیت افتخار می کند.

استفاده از ساک خرید بهترین روش برای حمل وسایل شخصی است. این کیسه های خرید پارچه ای که قابلیت استفاده مجدد دارند استفاده از پلاستیک را کاهش می دهند و برای محیط زیست مفید اند چرا که پلاستیک کمتری به محل دفن زباله ها افزوده می شود. برای کیسه های خرید شخصی انتخاب های زیادی وجود دارد اما روی کیسه های ارزان قیمتی که نمی توان دوباره از آنها استفاده کرد، حساب نکنید. در بگیران  متوجه می شویم که باید به استفاده از کیسه های خرید پارچه ای یا سوزنی ادامه دهیم تا همچنان قوی و جذاب باقی بماند.

بگیران برای مشتریان انواع مختلفی از ساک های خرید را عرضه کرده است تا از میان آنها انتخاب کنند. ساک های خرید ما را فروشگاه ها ببرید تا دیگر نیازی به گرفتن کیسه های پلاستیکی نداشته باشید. ما هم کیسه ها بافتنی و هم غیر بافتنی عرضه کردیم تا هر خریداری را جذب کنیم. ساک های بافتنی از پلی پروپلین ساخته شده اند و بنابراین سطح نرمی دارند. ساک های غیر بافتنی نیز از پلی پروپلین ساخته شده اند اما مانند پارچه نرم به نظر می رسند. این کیسه ها می توانند وزن خوار بار تا 10 کیلوگرم را تحمل کنند.  برخی از ساک ها زیپی هستند و برخی دیگر نیز در قسمت بالا نخ دارند تا باعث راحتی بیشتر شوند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • میرزایی 2 بهمن 1401 / 2:05 ب.ظ

    پرچم تبلیغاتی میزنید ؟

  • جلال محمد 3 بهمن 1401 / 9:55 ق.ظ

    خودکار پلاستیکی تبلیغاتی چند هست ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *